surfschool foto

Surfen, strandavonturen, feestjes… Hier is van alles te doen.

Benieuwd? Bekijk onze site, of maak gelijk een reservering.

Wat is er bij ons te doen?

pien surf

Surfen

Iedereen kan surfen! Ben je tussen de 5 en 105 jaar oud? Dan voldoe je aan alle voorwaarden om een topdag bij Senang te beleven! Voor je het weet berijd jij je eerste golf. En heb je die golf eenmaal bedwongen? Tja, dan kunnen wij niet voorkomen dat je verslaafd raakt aan deze supergezonde, maar vooral spectaculaire, manier van bewegen.

Strandavonturen

Bij Senang kan je veel meer doen dan alleen surfen. Wat denk je van: Archery Attack, Sandboarden, Expeditie Robinson, en Boulderen? Al deze groepsactiviteiten en meer zijn mogelijk bij Senang Strandavonturen.

IMG-20220520-WA0021
BBQ

Café

Ga lekker zitten op ons terras met een bakkie en wat lekkers! Toch wat meer trek? Bestel dan lekker een tosti, een broodje of een zak patat! Ook voor een wijntje of een biertje (natuurlijk met bitterballen!) ben je bij ons aan het juiste adres!

Kom je eten met een grote groep? Wij verzorgen graag jullie barbecue terwijl jij met je voeten in het zand en een biertje in je hand lekker kunt genieten! Vraag naar onze arrangementen.

“Fijne plek en goede les op deze surfschool. Geen poeha en leuke sfeer.”

Hanna Kornaat

Over ons

Sinds 2008 te vinden aan het strand in Hoek van Holland, een plek waar wij jou vol passie kennis laten maken met surfen. En inmiddels doen wij zoveel meer dan surfen! Je kan bij ons terecht voor een geheel verzorgde gezellige dag, en het allerbelangrijkste: Lekker relaxt én toegankelijk! Het strand is van iedereen, dus wij vinden dat good times voor ieders budget mogelijk moet zijn! Onze crew bestaat uit enthousiaste locals uit het Westland die de golven het beste kennen en jou graag verwelkomen in ons stukje paradijs!

Dé plek in Hoek van Holland voor de leukste activiteiten en een relaxte sfeer.

Vragen?

Als er iets nog niet duidelijk is, of je wilt nog specifieke dingen aanvragen; klik dan op de knop hieronder.